Naruto: The Forgotten Time
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Naruto: The Forgotten Time on foorumipohjainen roolipeli, jossa on tarkoitus pitää hauskaa. Tervetuloa, olit sinä sitten tulokas tai vanha konkari. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Minä- osio

Siirry alas 
+2
Ciasho
Miss RedMoon~
6 posters
KirjoittajaViesti
Miss RedMoon~
Akatemiaoppilas
Akatemiaoppilas
Miss RedMoon~


Viestien lukumäärä : 120
Join date : 05.02.2011
Paikkakunta : Kuopion synkissä koloissa

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Minä- osio   Minä- osio EmptyTi Helmi 15, 2011 4:42 am

Elikkä täällä ois mahollisuus kertoo itsestään faktoja yms. minkä luonteinen olet, ulkonäkö, lempi musiikit ja jutut, harrastukset... ja nimi jos haluupi ;D Mä voin täs alottaa

Elikkä joo, mun nimi on Sonja, koulussa mua kututaa, sopuliksi, sonkuksi ja Sonyaksi. Mä oon semmonen suhkot pirteä tyttö, ja joidenkin kavereitten mielestä oon välillä aika pelottava xDDDD Miksiköhän? Joo, yleensäkkin ottaen mun pukeutumiseen kuuluu aika paljon musta vaatteita ja tätänykyään myös pääkalloja..... ymsä musta paita jossa on kolme eriväristä pääkalloa, mustat varkut joissa roikkuu parit ketjut, musta huppari ja kädessä mulla on melko kokoajan ranneketjuja. Kaulakorutkin kuuluis kuvaan jos yks mun kaulakoru ei ois menny rikki Very Happy kesäsin mä käytän sellasii kivoja tennareita. ny ois vähän tarkotus hankkii väriä elämään ja hankkii vihree, punanen ja sininen toppi joihin sitte revin reikiä >: D Sitte mulla on siis korvissa TÄLLÄ hetkellä kummassakin kahet korvikset ja kolmannet on tulossa, ja mulla on täysin blondit, pitkät hiukset. No sitten mä meikkaan aika rajusti... elikkä silmät umpäripyöreesti mustiks Very Happy. Musiikki makuun mulla kuuluu heviä ja rockia, kuten Three days grace, Apocalyptica, Turmion Kätilöt, Verjnuarmu, Breaking Benjamin, five finger death punk, bullet for my valentine, rammstein, ja kaikkee muuta Very Happy elikkä vois sanoo että mä oon hevitäti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ciasho
Akatemiaoppilas
Akatemiaoppilas
Ciasho


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 06.02.2011
Paikkakunta : Ojanpohja

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio EmptyTi Helmi 15, 2011 4:54 am

Täällä ruudun takana istuu Laura niminen heppuli, jolla ei lempinimiä juurikaan ole (Joskus 8 vuotiaana sanottiin Laukuksi tai Laukaksi, nykyään ihan Laura) Luonteenpiirteeni ovat vähän erikoinen juttu. Pirteä ainakin, joittenkin mielestä pelottava välillä siksi, että alan nauramaan sellaista muhahahahahaa... Naurua, ja käyttäydyn jotenkin sekopäisesti. Pukeutumiseen kuuluisi minulla varsin paljonkin harmaata, punaista, tai sitten mustaa... Käytän yleensä huppareita, ja verkkareita, ja todella todella harvoin koruja. Hiusteni väri on ruskea, ja ne ovat lähes kaiken aikaa (kuten nytkin) poninhännällä. Mainitsinko jo, että minulla on silmälasit?

Musiikki makuuni kuuluu pitkälti Nana Kitade, Ayumi Hamasaki, sekä esim. Rozen Maidenin tunnusmusiikit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ray
Ropevelho
Ray


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 05.02.2011
Ikä : 31

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio EmptyTi Helmi 15, 2011 5:00 am

Joo eli siis mä olen Joni, 1993 vuonna syntynyt ja asun tuolla Vantaan puolella.

Ulkonäkö:

Joo siis mulla on mustat hiukset jotka takaata menee just ja just niskan keskikohtaan, silmien kohdalta ne jää just siihen silmän keskikohtaan, ja sitten sivuilta ne on just ja just korvien keskikohdilla. Ja oon siis jotain 190 cm pitkä ja painan sitä 60 kilon luokkaa, jotain siihen suuntaan. Yleensä pukeudun mustiin college-housuihin, ja kesäsin mulla on noita merkkilippiksiä kuten NY (New York), LA (Los Angeles), DC* ja vaikka mitä.

Mä tykkään kans aika paljon noist merkkivaatteist, tyyliin mun hupparit on jotain DC, Karl Kania tai jotain muuta kuten LRG:tä vai vastaavaa. Nyt tosin mulla on pipo tällee talvella ja sit sellane punamusta Ice parkin takki.

(Juu voin sanoa että olen hoppari Very Happy)


Harrastukset:

No mä ainakin tykkään roolipelata joka nyt näkyy jo selvästi ku oon pyörinyt näis foorumiroolipeleis aika pitkään. On mul toki ihan muukin harrastus johon oon panostanu jo vähän päälle 10-vuotta. Very Happy

Juu suurinosa jo tietää mutta oon jo ekalla luokalla alottanu potkunyrkkeilyn ja harrastan sitä edelleen, eli kohta 11-vuotta harrastanu. Kyl mä harrastan tota kaljan juontiaki aina joskus kavereitten kans, mut älkää nyt luulko että ryyppäisin joka päivä. Very Happy
Sit harrastan vähän tota punttisalil käymistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kushisama
Akatemiaoppilas
Akatemiaoppilas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 05.02.2011
Ikä : 39
Paikkakunta : LEMPÄÄLÄ

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio EmptyTi Helmi 15, 2011 6:03 am

Olen Esa, ja asun Lempäälässä

ulkönäkö:
En osa kuvataa kunnolla, mutta normin näköinen n. 187 cm pitkä. usein lyhyt tukka (joskus melko pitkä ja takkuinen. en käytä kampaa). käytän reisitaskuhousuja ja erilaisia gollegepaitoja.

Lempimusiikki:
melkein kaikki menee.

Harrasukset:
Harrastaan lukemista ja meditaatiota.

Osaan joitakin kamppailuliikeitä vähän (karate, wing chun, kung fu ja muay thai)
Takaisin alkuun Siirry alas
Raa
Laamajumala
Laamajumala
Raa


Viestien lukumäärä : 89
Join date : 05.02.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Piiloisa piilo.

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio EmptyTi Helmi 15, 2011 6:26 am

Nimeäni ette tule tietämään, jos ette tiedä jo, ja jos tulette, voitte olla varmoja että olette ansainneet luottamukseni. Minua kutsutaan niin irl kuin netissäkin raaksi, aagariksi ja raagaksi, päättäkää siitä millä nimellä kutsutte minua, jos tulee jotain asiaa. Smile Iältäni olen 16-vuotias.
Luonteeltani olen kyllä hieman ärsyttävää sorttia, mutta koitan kumminkin olla muille mahdollisimman mukava ja kiltti. Huumorintajuani älyävät vain hyvin harvat, mutta se ei ole ongelma: Ihmisten pitää tulla toimeen toistensa kanssa, vaikka eivät mitään sydänystäviä olisikaan.
Rakastan sitä, kun ihmisten kanssa voi jutella täysin randomisti täysin randomeista asioista, eikä kummankaan tarvitse ajatella mitä oikein sanoo, kunhan vain pölisee ja saa nauraa toiselle ja itselleen.

Mitään erikoisempia harrastuksia minulla ei ole, sillä tykkään tehdä vähän kaikenlaista enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti: Talvella laskettelen aina välillä, kesällä saatan uida paljonkin. Luen ja piirtelen ympäri vuoden. Opiskelen tällä hetkellä leipuri-kondiittoriksi, joten leipominen ja ruoanlaitto yleensäkin on lähellä sydäntä. Minut löytää myös deviantArtista. En ole kovinkaan urheilullinen, mutta olen täysi absolutisti, johtuen luultavasti siitä, että vanhempanikin ovat.
En oikein tykkää siitä, että joku on jotain vain näyttääkseen kovalta - onneksi tällaisiin ihmisiin törmää harvemmin netissä. Se on vain jotenkin sääli, kun ei saa tilaisuutta tutustua kunnolla toiseen ihmiseen.
Roolipelannut olen vajaat 2 vuotta. Lempivärejäni ovat musta ja limenvihreä. Meseosoitteeni on otus.olio(a)wippies.fi, lisätkää jos tahdotte rupatella. Smile Saa myös lähettää meiliä, sitä ei ole kielletty.

Musiikkimakuuni kuuluu sekalaisia japanilaisia ja korealaisia bändejä, mutta kuuntelen aina silloin tällöin myös englanninkielistä ja suomalaista musiikkia. Melkein kaikki musiikki kuitenkin menee, jos ei oteta lukuun rappia( olen jostain syystä vain aina inhonnut sitä) ja iskelmää.

Tahtah, siinäpä kaikki olikin pähkinänkuoressa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://narutotft.palstani.com
lerputtaja
Akatemiaoppilas
Akatemiaoppilas
lerputtaja


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 10.03.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Äänekoski

Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio EmptyPe Maalis 11, 2011 3:50 am

Heh,aika erillaisia ihmisiä tännekin joutuu!

No tosiaan nimi on Albert,14-vuotias "reipas" koululainen joka pukeutuu (nykyään) farkkuihin ja huppariin mikä on useasti auki,hiukset ovat yleensä pitkät (ainakin pojalle) ruskehtavat ja takkuiset Very Happy Pituus n.180 cm ja paino...köh..LIIKAA Very Happy D&D-roolipeliä on tullut pelattua jo noin 4 vuotta,URHOa oon kokeillut.Joitakin "korttiroolipelejä"(?) kuten Munchkin,Star Wars Card Game,Magic olen pelannut ja oman korttipelin olen tekaissut myös.muuta en harrasta kuin edellämainittuja rooli- ja korttipelejä,sekä piirtämistä ja koneellaoloa drunken Musiikkimausta sen verran että kaikki menee:Rock,Hevi,Suomalainen Iskelmä,Japanilainen vinkuintiaanilaulu ja oikeastaan kaikki mikä korvaan kuulostaa hyvältä.Jos joku haluaa tietää tämän vaarallisen ja joskus agressiivisen otuksen majapaikan,se on Keski-Suomen Äänekoskella Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Minä- osio Empty
ViestiAihe: Vs: Minä- osio   Minä- osio Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Minä- osio
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Naruto: The Forgotten Time :: Säännöt, hahmot ja muu sälä. :: Muu pulina :: Offtopic-
Siirry: