Naruto: The Forgotten Time
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Naruto: The Forgotten Time on foorumipohjainen roolipeli, jossa on tarkoitus pitää hauskaa. Tervetuloa, olit sinä sitten tulokas tai vanha konkari. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen tekemisen säännöt

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ray
Ropevelho
Ray


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 05.02.2011
Ikä : 31

Hahmojen tekemisen säännöt Empty
ViestiAihe: Hahmojen tekemisen säännöt   Hahmojen tekemisen säännöt EmptyLa Helmi 05, 2011 5:19 am

Roolipelissämme on mahdollista luoda myös omia hahmojansa, joiden tason voit aluksi päättää itse. Roolipelissä tietenkin on mahdollista kehittää omia jutsujansa kunhan moderaattorit, ja ylläpitäjät jutsun hyväksyvät.


Miten luon hahmon foorumissanne?

Foorumissamme tehdäksesi hahmon, teet siitä esittelyn jossa kerrot hahmosi luonteen, ulkonäön, historian, iän, mistä hän on kotoisin, minkä tasoinen ninja hän on ja mitä kaikkea hän osaa. Kuitenkaan ei ole suotavaa että yksi henkilö tekee kaikista hahmoistaan ANBUja, ja kage-tasoisia ninjoja. On erittäin hienoa jos pelaajat tekisivät myös hahmolistalleen hieman heikompia hahmoja.

Esimerkki hahmon tekemisestä:

Chisio Rei (oman hahmoni nimi)

Nimi: Chisio Rei
Ikä: 17-vuotta
Koti-kylä/kotoisin: Kumogakure no Sato
Elementit: Sähkö
Horoskooppi: Kala
Sukupuoli: Mies
Seksuaalinen suuntautuminen: Hetero
Siviilisääty: Sinkku
Ninja-taso: Virallisesti jounin, ANBUn tasoa
Ammatti: Kauppias, rikollinen



Luonne: Luonteen saa kirjoittaa itse. Jos et vielä älynnyt, mitä tähän kirjoitetaan, niin tiedoksi: Tähän kirjoitetaan, millainen hahmosi oikein on, miten hän käyttäytyy ja reagoi eri tilanteisiin, mistä hän pitää, mistä hän ei pidä, mitä hän pelkää ja mitä hän ei pelkää. Muistathan, että on oikeasti erittäin tylsää pelata hahmolla, joka on täydellinen: Jokaisella on joku heikkous - oli se sitten ahneus tai ujous, mutta sellainen on. Lisäksi ei ole mukavaa, jos jokainen hahmosi on angstinen veitsipsykopaatti, joka vain teurastaa muita hahmoja tai angstaa yksinään nurkassa. Toki tällaisia hahmoja saa olla, mutta ei kovinkaan montaa. (:



Historia:

(Kirjoitetaan itse)



Ulkonäkö: Tämä on yleensä se toisiksi kinkkisin homma, minkä takia hahmoja joudutaan muokkaamaan: Ulkonäkö. Miltä hahmosi saa näyttää? Noh, koska olemme naruton maailmassa, missä hiustenvärillä ja vaatteiden räikeydellä ei tunnu olevan väliä ninjailussa, niin kyllä: Hahmosi hiusten ja vaatteiden ja silmien väri saa olla miltei mikä vaan. Sen sijaan on syytä muistaa, missä ammatissa tai tehtävässä hahmosi on: ANBUlla on ANBUn univormu, ja jos hahmosi on joonin, hän todennäköisesti pukeutuu jooninliiviin ja univormuun. Ninjasi ei voi tepastella korkkareissa kuin vapaa-ajallaan, ja jokainen pinkkiin lolitamekkoon pukeutunut pikku prinsessaninja hylätään aika varmasti.



Hahmon osaamat jutsut:

(Keksitään itse, tai otetaan suoraan sarjasta. Kuitenkin muistutan että genin ei voi osata mitään A-S rankin jutsua, ja jotkut jutsut ovat sarjassa olevien henkilöiden omia kehittämiä, eli ellei tämä sarjassa oleva hahmo ole niitä hahmollesi opettanut niin niitä ei voi osata)


Mahdollinen Kekkei Genkai:


Tavarat/aseet:

(Keksitään itse)


Nykyhetki:

(Kirjoitetaan itse)



[b]Saanko itse päättää minkä tasoinen ninja hahmoni on?


Kyllä, saat itse päättää sen. Mutta olisi suotavaa, että jos teet vahvoja hahmoja niin vastapainoksi teet myös heikkoja, kuten genineitä tai heikkoja chuunineita. Koska olisiko mukavaa jos kaikilla pelaajilla on ANBU-kapteenit, jotka ovat Hokagen tasoa? Se pilaisi roolipelin, jotenka ylläpitäjät ja moderaattorit katsovat aina miten paljon vahvoja hahmoja käyttäjällä on jo tehtynä.
Ensimmäisen hahmon olisi kyllä hyvä olla genin-chuunin tasoa, jotta myös ylläpitäjät ja muut roolipelaajat varmistuvat siitä, ettet sorru autihittaukseen.


Kuinka monta jutsua saan ottaa hahmolleni, ja miten vahvoja?

Foorumissa on sallittua että käyttäjä saa keksiä hahmolleen omia jutsuja, jotka hän olisi itse kehittänyt. Kuitenkin on myös sallittua että käyttäjä voi ottaa suoraan sarjasta jutsuja. Mutta on muistettava, että jotkut jutsut ovat sarjassa olevien henkilöiden kehittämiä tai sitten ne ovat Kekkei Genkai jutsuja jotenka niitä ei voi osata, ellei sarjassa oleva henkilö ole roolipelissä opettanut niitä hahmollesi tai jos hahmosi omistaa kyseisen Kekkei Genkain.

On myös muistettavaa, että chuunin ei voi osata tuhatta jutsua. Jotenka olemme laittaneet niille rajoitukset.

Kage - Saa olla enintään 25 jutsua

Oinin - Saa olla enintään 20 jutsua

ANBU - Saa olla enintään 15 jutsua

Jounin - Saa omistaa aluksi vain 10 jutsua.

Tokebetsu Jounin - Saa omistaa aluksi vain 9 jutsua

Chuunin - Saa omistaa aluksi vain 7 jutsua

Genin - saa omistaa aluksi vain 4 jutsua

Ninjaoppilas - saa omistaa aluksi vain 2 jutsua

Siviili - Mikäli hahmo ei ole käynyt ninjakoulutusta, niin ei yhtään jutsua.


Lisäksi jokainen ninjakoulutuksen käynyt hahmo osaa perustekniikat, eli
Lainaus :
Kawarimi no jutsu - Vaihdostekniikka
Bunshin no jutsu - Kloonaustekniikka
Henge no jutsu - Muodonmuutos
Shunshin no jutsu - Teleportaatio( ei pitkiä matkoja)
Nawanuke no jutsu - Köysistäkarkaamistekniikka
Kakuremino no jutsu - Kameleonttitekniikka( verhon takana piilottelu)
Suimen Hokou no Waza - Veden päällä kävely
Kinobori no Waza - Seinillä kävely

Myös selvennän tässä, että mikäli hahmolla on lääkintäninja koulutus se antaa +2 LÄÄKINTÄjutsua jokaista tasoa kohden, eli jos hahmosi on vaikka ANBU mutta käynyt lääkintäninja koulutuksen saat laittaa 17 jutsua, joista ainakin kaksi ovat lääkintätekniikoita.


Minkälaisia jutsuja saan ottaa?

Se riippuu 100% siitä, mihin hahmosi on erikoistunut. Jos hahmosi on erikoistunut genjutsuun, niin sitten taas ninjutsu ja taijutsu saattavat olla alemmalla tasolla, ja jos hahmosi on esimerkkinä miekkaa käsittelevä henkilö niin genjutsu ja ninjutsu saattavat olla alhaisempia. Eli jutsut riippuvat aivan siitä, mihin hahmosi on erikoistunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raa
Laamajumala
Laamajumala
Raa


Viestien lukumäärä : 89
Join date : 05.02.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Piiloisa piilo.

Hahmojen tekemisen säännöt Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen tekemisen säännöt   Hahmojen tekemisen säännöt EmptyKe Helmi 09, 2011 7:07 am

Lisäisin vielä rahamääristä: Jokainen hahmo saa pelin alkaessa 2000 ryouta ja valitsemansa aseen/aseet( joista on kerrottu hahmoesittelyssä). Lisää rahnaa hahmot tienaavat tekemällä erilaisia tehtäviä, joita voi hakea kylänsä Kagelta, tai varastamalla.
Voit myös lisätä hahmollesi pelin alussa kämpän, lemmikin ja muuta vastaavaa, mutta jos et tee tätä heti alkajaisiksi, myöhemmin hahmosi joutuu pulittamaan mahdollisesta asuinpaikastaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://narutotft.palstani.com
 
Hahmojen tekemisen säännöt
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Naruto: The Forgotten Time :: Säännöt, hahmot ja muu sälä. :: Säännöt :: Hahmosäännöt-
Siirry: